Koolituse sihtgrupp: koolitusel on oodatud osalema ettevõtete juhid, turundusinimesed, samuti klientidega kokkupuutuvad inimesed

Koolituse maht: 16 ak.t

Koolituse sisu:

  • turundustsükkel
  • lojaalsus tänapäeva turusituatsioonis
  • seos firma-kliendi-töötaja vahel
  • teenindus ja teenus tänapäeva turunduse seisukohalt, klienditeeninduse mudeli 4 elementi, kliendijuhtimise tehnikad
  • kliendikogemus, kliendikogemuse juhtimise süsteem ja juurutamine, kliendikogemuse mõõtmine, CEM mudel, kliendi rahulolu

Koolitusmetoodika: loeng, individuaal- ja rühmatööd, enda ettevõtte analüüs

Väljund: Kersti Võlu Koolituskeskuse tunnistus

Tellimine ja info:

tel 33 52 707; 53 475 016 (eesti keeles)
tel 33 52 137; 555 83 410 (vene keeles)
e-post: info@kvkoolitus.ee

css.php
Telli sisekoolitus

Edastatud!

Ooops...

Andke meile teada, millisest sisekoolitusest olete huvitatud.

Olen inimene