Sihtgrupp: inimesed, kes oma töö iseloomu tõttu suhtlevad igapäevaselt erinevate inimestega

Koolituse eesmärk on selgitada konfliktide olemust, tekkepõhjusi, tekke allikaid, aga ka seda kuidas konfliktidest hoiduda ning neid juhtida.

Me elame koos teiste inimestega nendega pidevalt suheldes ja tegelikkuses nedega pidevalt võisteldes samade ressursside ja hüvede pärast (palgatõus, edutamine, suurem auto, jne). need on meie stressi ja konfliktide tekke püsivaks allikaks. Et mõista konfliktide tekkimist, tekke põhjuseid ja võimalusi konfliktidest hoidumiseks, aga ka konfliktide juhtimiseks ning maandamiseks ei piisa tavaoskustest, vaid tuleb teada natuke rohkemat. Seda rohkemat saab õppida meie koolitusel.

Koolituse sisu:

  • konfliktide olemus ja allikad,
  • „kestas“ inimesed ja „kestast“ väljumine,
  • kuidas anda konfliktita tagasisidet oma kaaslastele ja alluvatele,
  • kuidas olla oma meeskonnas liidriks, kes ei põhjusta konflikte,
  • kuidas jääda rahulikuks konfliktsituatsioonis,
  • kuidas allutada oma tahtele raevunud alluvat,
  • kuidas end kehtestada kolmeosalise sõnumi abil.

Koolituse käigus tehakse rühmatööd ja osalejatele on ka individuaalseid ülesandeid – ajaliselt hõlmab see umbes poole koolituse ajast. Teine pool – loeng ja arutelud.

Väljund: Kersti Võlu Koolituskeskuse tunnistus

Tellimine ja info:

tel 33 52 707; 53 475 016 (eesti keeles)
tel 33 52 137; 555 83 410 (vene keeles)
e-post: info@kvkoolitus.ee

css.php
Telli sisekoolitus

Edastatud!

Ooops...

Andke meile teada, millisest sisekoolitusest olete huvitatud.

Olen inimene