Sihtgrupp: koolitusel on oodatud osalema KOV juhid, samuti KOV klientidega/elanikega kokkupuutuvad inimesed.

Koolituse eesmärk: on selgitada kuidas saab KOV kasutada turunduse elemente oma tegevuses ja rakendada positiivse kliendikogemuse mõistet, selgitada miks on oluline juhtida turundust ja selle sees kliendikogemust eraldi, kuidas seda kõike saab lihtsalt mõõta ja analüüsida praktiliste rühmaharjutuste käigus. Õpime ka mida tähendab teenuste disain ja kuidas teenuse sisse panna KOV jaoks vajalikku sõnumit.

Tänapäeval ei piisa kohaliku omavalitsuse (KOV) töötajale enam sellest, et ta on vaid ametnik. Ta on oma ettevõtte nägu ja esindaja – seega on ta oma ettevõtte müügimees, kellest sõltub KOV maine, rahulolevate klientide (elanike) hulk ja see, kas järgmisel valimisperioodil valitakse tagasi samad juhid. KOV töötaja ei müü, ta vaid pakub ja vahendab teenuseid, kuid sellest hoolimata on tema tegevus võrreldav müügimehe tööga. Ta peab teadma neid teenuseid, mida ta müüb ja ta peab suutma neid ise ka juhtida KOV jaoks soovitud suunas.

Lisaks peab üks eesrindlik KOV ka suutma teenuseid luua ja disainida. Enamik KOV on jätnud selle tegevuse täielikult kahesilma vahele ja laseb asjadel minna lihtsalt isevoolu teed, sest sellele kõigele ei osata/ei soovita tähelepanu pöörata. Eesrindliku maailma kogemus näitab, et luues ise teenuseid ja nende kaudu klientidele pakutavat kogemust, on võimalik saavutada oma klientide – KOV territooriumi elanike kõrgem rahulolu KOV tegevusega, seega ka suurema tõenäosusega tagasivalimine.

Koolituse käigus tehakse laialdast rühmatööd ja osalejatele on ka individuaalseid ülesandeid – ajaliselt hõlmab see umbes poole koolituse ajast. Teine pool – loeng ja arutelud.

Koolituse maht: 8 ak.t

Väljund: Kersti Võlu Koolituskeskuse tunnistus

Tellimine ja info:

tel 33 52 707; 53 475 016 (eesti keeles)
tel 33 52 137; 555 83 410 (vene keeles)
e-post: info@kvkoolitus.ee

css.php
Telli sisekoolitus

Edastatud!

Ooops...

Andke meile teada, millisest sisekoolitusest olete huvitatud.

Olen inimene