Sihtgrupp: koolitusel on oodatud osalema ettevõtete juhid, turundusinimesed, samuti klientidega kokkupuutuvad inimesed.

Koolituse eesmärk on selgitada kuidas turundada ettevõtte poolt pakutavaid teenuseid, mis on teenuste turunduse olemus, kuidas kasutada turunduse kõiki elemente oma tegevuses ja rakendada positiivse kliendikogemuse mõistet, selgitada miks on oluline juhtida turundust, tagada kvaliteetsed teenused, kuidas tagada positiivne kliendikogemus. Aga samuti ka kuidas seda kõike saab lihtsalt mõõta ja analüüsida praktiliste rühmaharjutuste käigus. Õpime ka elementaarseid teenuste disaini elemente ja püüame praktiliselt leida ettevõtte teenuste elemendid, et neid erinevalt kombineerides luua klientide poolt erinevalt tajutavaid teenuseid.

Tänapäeval on iga ettevõtte töötaja oma ettevõtte esindaja ja müügimees. Negatiivne sõnum klientide halvast kohtlemisest levib internetis hetkega kuitahes kaugele ja kogu maailma saab teada meie läbikukkumisest klientide teenindamisel. Selleks, et seda ei juhtuks, peab ettevõte suutma oma teenuseid pakkuda kvaliteetselt nii püsiklientidele kui ka juhuklientidele. Selleks, et seda teha, peab ettevõte olema kursis tänapäeva tuurnduse reeglite, nõuete ja võimalustega. Ettevõtte eesmärk peab olema tagada kõrgekvaliteediline teenus igale kliendile, mis on saavutatav vaid aktiivselt oma ettevõtet ja selle tooteid turundades. Ettevõte peab suutma mõista millist teenust ta on võimeline pakkuma ja kuidas see teenus vastab kliendi teadvuses olevale ettekujutusele potentsiaalsest teenusest, mida klient sooviks osta. Tuleb teada, mida saab oma põhiteenusele lisada, muutes teenuse huvitavamaks ja mida lisada, et teenus tunduks paremana.

Lisaks tuleb tunda-teada ka teenuste disaini ja kliendikogemust ja selle juhtimise võimalusi. Ettevõte peab suutma haarata kaasa oma töötajaid nii teenuste väljatöötamisse, disaini, ja loomulikult ka teenuste pakkumisesse, sest vaid niimoodi suudetakse pakkuda kliendile meeldejäävaid oste ja positiivset kliendikogemust. Ettevõtte töötaja ei müü, ta vaid pakub ja vahendab teenuseid, kuid sellest hoolimata on tema tegevus võrreldav müügimehe tööga. Ta peab teadma neid teenuseid, mida ta müüb ja ta peab suutma neid ise ka juhtida ettevõtte jaoks soovitud suunas.

Koolituse käigus tehakse laialdast rühmatööd ja osalejatele on ka individuaalseid ülesandeid – ajaliselt hõlmab see umbes poole koolituse ajast. Teine pool – loeng ja arutelud.

Koolituse maht: 8 ak.t

Väljund: Kersti Võlu Koolituskeskuse tunnistus

Tellimine ja info:

tel 33 52 707; 53 475 016 (eesti keeles)
tel 33 52 137; 555 83 410 (vene keeles)
e-post: info@kvkoolitus.ee

css.php
Telli sisekoolitus

Edastatud!

Ooops...

Andke meile teada, millisest sisekoolitusest olete huvitatud.

Olen inimene