Koolituse eesmärk: anda õpilastele teadmisi, kuidas toime tulla patsiendiga rasketes olukordades.

Käsitlevad teemad:

  • Patsiendi ja tervishoiutöötaja koostöö taust ja oskused.
  • Inimkäitumine kriisi ajal.
  • Robert Diltsi kognitiivsed tasemed: keskkond, käitumine, oskused, uskumused, identiteet.
  • Alustage vestlust. Mida on vaja teada, et inimesega kiiresti ühist keelt leida.
  • Mida teha, kui patsient tunneb end paigast ära.
  •  Kuidas kasutada peegeldamist (aktiivset kuulamist) ja küsimusi, et hoida vestlus keskendunud ja joondatud.
  • Millal kasutada enesemääramist ja millal reflekteerida.
  • Konfliktid ja nende ennetamine.
  • Mida peate teadma erinevate sotsiaalsete inimeste tüüpide kohta. Kuidas see aitab inimestel paremini mõista, kuidas oma tundeid kontrollida.
  • Kuidas kiiresti vabaneda stressist pärast negatiivset kontakti patsiendiga. Kuidas mitte tööd koju tuua.
  • 5 küsimust patsiendile, kes on tugevas emotsionaalses stressis.
  • Kuidas motiveerida oma patsienti oma tervise eest paremini hoolt kandma.

Koolituse maht: 8 ak.t

Koolituse lõpus väljastatavad dokumendid:

TUNNISTUS – väljastatakse õppijale, kes on täitnud kõik koolituse lõpetamise tingimused.

TÕEND – väljastatakse õppijale, kui õppetingimused ja õpiväljundid said osaliselt täidetud ning omandatud.

Koolitaja: Helle Kahro on omandanud kõrghariduse filoloogias Tallinna Pedagoogikaülikoolis ning täiendhariduse psühholoogias Kanada Ericksoni Ülikooli Peterburi osakonnas. 17-aastase koolitaja- ja konsultatsioonikogemusega Helle Kahro on õppinud ka neuro-lingvistilist programmeerimist (NLP) ning läbinud erinevaid suhtlemisalaseid  koolitusi. Helle Kahro on aastaid koolitanud klienditeenindajaid ning oskab läbi intensiivse koolituse klienditeeninduse taset tõsta igas osalejas.

Info ja registreerimine:

Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee

Saada koolituse päring