1) Üldine olukord ja kaugõpele ülemineku peamised probleemid 2020. aasta kevadel. Olukord “nagu on”.
2) Mõisted “kriis” ja “kaugõpe”, peamised õppemeetodid kaugõppe ajal.
3) Suhtlemine kaugõppe protsessis.
- Administrastiooni ja õpetaja roll.
- Klassijuhataja roll.
- Mida tuleks suhtlemise korraldamisel arvestada?
4) Haridusprotsessi korraldamine. Millele peaks kaugõppe korraldamisel tähelepanu pöörama?
5) Digitaalsed oskused, mida õpetajad tänapäeva maailmas vajavad.
6) Lühike ülevaade saadaolevatest haridusplatvormidest ja -teenustest (õppematerjalid, hindamine, õppeprotsessi jälgimine).
7) E-õppematerjalide valik ja loomine.
8) Kokkuvõte.
Koolitaja: Anastassia Voronina, Haridus-ja Noorteamet