Koolituse taust

70% töötaja pühendumusest sõltub juhist. Samas kõigest 13% on rahul oma juhiga, kuid arenguvestlus aitaks seda osakaalu märkimisväärselt suurendada. Organisatsioonid korraldavad rahulolu-uuringuid ja  arenguvestlusi. Tihti tehakse neid keeruliste ankeetide alusel ning võetakse kui tüütut rutiini. Arenguvestlusel on aga väga oluline roll organisatsiooni edus ja töötajate pühendumuse suurendamises. Arenguvestlus aitab mõista töötajal tema rolli organisatsioonis ja leida ühiseid eesmärke. Arenguvestlus on suurepärane võimalus leida oma töötajate seast vajalikke spetsialiste või ka tulevasi juhte. Kahjuks tuleb ka arenguvestlusest välja, et töötaja jätkamine organisatsioonis ei ole kellelegi kasulik. Siis on võimalik leida parim viis kõigile osapooltele töötaja lahkumise korraldamiseks.

Целью тренинга является on mõtestada arenguvestluse roll organisatsioonis ja anda vajalikud töövahendid arenguvestluse efektiivseks korraldamiseks ja tulemuste rakendamiseks organisatsiooni hüvanguks.

Целевая группа для обучения

Koolitus sobib suurepäraselt:

  • erineva astme juhtidele;
  • personalitöötajatele, kes korraldavad organisatsioonis arenguvestluste läbiviimist;
  • tugiisikud ja töökeskkonna spetsialistid, kes saavad tulemustest omale vajalikku sisendit tööks.

Koolituse õpiväljundid

Koolitusel osaleja:

  • teab arenguvestluse eesmärki ning rolli organisatsiooni ja töötajate arengus ja edus;
  • teab arenguvestluse mõju oma struktuuriüksuse sisekliimale ja töökorraldusele;
  • teab eduka arenguvestluse eeldusi ja oskab neid arvestada oma igapäevases töös;
  • oskab õppematerjali toel arenguvestlust ette valmistada;
  • teab arenguvestluse üldist struktuuri ja oskab arenguvestlust läbi viia juhendite ja õppematerjali abil;
  • oskab õppematerjalide toel plaanida arenguvestluse järeltegevusi;
  • teab enamlevinud komistuskivisid arenguvestluste läbiviimisel.

Koolituse raames läbitakse järgmised teemad:

  • arenguvestluse roll organisatsioonis;
  • arenguvestlus ei ole lihtsalt koosolek;
  • arenguvestluse efektiivsuse eeldused;
  • kuidas saada maksimaalselt kasulikku infot;
  • vestluseks ettevalmistumine;
  • arenguvestluse struktuur ja läbiviimine;
  • arenguvestlus kui talentide avastuse võimalus;
  • enamlevinud karid arenguvestlusel;
  • tegevused peale vestlust.

Standardkoolituse maht on 8 akadeemilist tundi

Язык обучения: эстонский или русский

Результат: Прошедшему обучение выдается сертификат.

Регистрация и информация:

Телефон: 55 583 410; 53 475 016
Э-майл: info@kvkoolitus.ee

Отправьте запрос на обучение или см. календарь курсов

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]