Kaasaegne turundus, müügitugi ja kliendihaldus

Koolitusel on oodatud osalema ettevõtete juhid, turundusinimesed, samuti klientidega kokkupuutuvad inimesed.

Koolitusmetoodika on loeng, individuaal- ja rühmatööd, enda ettevõtte analüüs.

Sisu:

  • turundustsükkel
  • lojaalsus tänapäeva turusituatsioonis
  • seos firma-kliendi-töötaja vahel
  • teenindus ja teenus tänapäeva turunduse seisukohalt,
  • klienditeeninduse mudeli 4 elementi, kliendijuhtimise tehnikad, kliendikogemus, kliendikogemuse juhtimise süsteem ja juurutamine, kliendikogemuse mõõtmine, CEM mudel, kliendi rahulolu

Koolituse maht: 16 ak tundi

Koolitaja: turunduse MA kõrgharidusega ning kogemusega valdkonnaspetsialist

Tellimine ja info:

Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee

2023-02-23T16:36:58+02:0015.08.2022|Kaasaegne turundus, müügitugi ja kliendihaldus kommenteerimine on välja lülitatud

Sihtgrupp: koolitusel on oodatud osalema ettevõtete juhid, turundusinimesed, samuti klientidega kokkupuutuvad inimesed

Maht: 16 tundi

Sisu:

  • turundustsükkel
  • lojaalsus tänapäeva turusituatsioonis
  • seos firma-kliendi-töötaja vahel
  • teenindus ja teenus tänapäeva turunduse seisukohalt,
  • klienditeeninduse mudeli 4 elementi, kliendijuhtimise tehnikad, kliendikogemus, kliendikogemuse juhtimise süsteem ja juurutamine, kliendikogemuse mõõtmine, CEM mudel, kliendi rahulolu

Koolitusmetoodika: loeng, individuaal- ja rühmatööd, enda ettevõtte analüüs

Tulemus: koolituse läbinule antakse vastav tunnistus.

Koolitaja: turunduse MA kõrgharidusega ning kogemusega valdkonnaspetsialist

Tellimine ja info:

Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee

Saada koolituse päring või vaata koolituskalendrit

2023-03-22T18:34:33+02:0013.01.2022|KAASAEGNE TURUNDUS, MÜÜGITUGI JA KLIENDIHALDUS kommenteerimine on välja lülitatud
Mine ülespoole