Eesmärk: selgitada, kuidas disainida teenuseid, mis on teenuste turundus, kuidas kasutada turunduse kõiki elemente oma tegevuses ja rakendada positiivset kliendikogemust, selgitada miks on oluline juhtida turundust, tagada kvaliteetsed teenused, kuidas tagada positiivne kliendikogemus. Aga ka kuidas seda kõike saab lihtsalt mõõta ja analüüsida praktiliste rühmaharjutuste käigus.
Sihtgrupp: KOV juhid, samuti KOV klientidega/elanikega kokkupuutuvad inimesed.
Sisu: koolituse käigus tehakse laialdast rühmatööd ja osalejatele on ka individuaalseid ülesandeid – ajaliselt hõlmab see umbes poole koolituse ajast. Teine pool – loeng ja arutelud.
Maht: 8 tundi
Tulemus: Koolituse läbinule antakse vastav tunnistus.
Koolitaja: turunduse MA kõrgharidusega ning kogemusega valdkonnaspetsialist
Väljund: Kersti Võlu Koolituskeskuse tunnistus
Tellimine ja info:
Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee