Sihtgrupp: ettevõtete juhid, turundusinimesed, samuti klientidega kokku puutuvad inimesed.
Eesmärk: selgitada, kuidas turundada ettevõtte poolt pakutavaid teenuseid, mis on teenuste turunduse olemus, kuidas kasutada turunduse kõiki elemente oma tegevuses ja rakendada positiivse kliendikogemuse mõistet, selgitada miks on oluline juhtida turundust, tagada kvaliteetsed teenused, kuidas tagada positiivset kliendikogemust, kuidas seda kõike saab lihtsalt mõõta ja analüüsida praktiliste rühmaharjutuste käigus.
Sisu: koolituse käigus tehakse laialdast rühmatööd ja osalejatele on ka individuaalseid ülesandeid – ajaliselt hõlmab see umbes poole koolituse ajast. Teine pool – loeng ja arutelud.
Maht: 8 tundi
Tulemus: koolituse läbinule antakse vastav tunnistus.
Koolitaja: turunduse MA kõrgharidusega ning kogemusega valdkonnaspetsialist
Väljund: Kersti Võlu Koolituskeskuse tunnistus
Tellimine ja info:
Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee