Koolituse eesmärk: anda õpilastele teadmisi, kuidas toime tulla patsiendiga rasketes olukordades.
Käsitlevad teemad:
- Patsiendi ja tervishoiutöötaja koostöö taust ja oskused.
- Inimkäitumine kriisi ajal.
- Robert Diltsi kognitiivsed tasemed: keskkond, käitumine, oskused, uskumused, identiteet.
- Alustage vestlust. Mida on vaja teada, et inimesega kiiresti ühist keelt leida.
- Mida teha, kui patsient tunneb end paigast ära.
- Kuidas kasutada peegeldamist (aktiivset kuulamist) ja küsimusi, et hoida vestlus keskendunud ja joondatud.
- Millal kasutada enesemääramist ja millal reflekteerida.
- Konfliktid ja nende ennetamine.
- Mida peate teadma erinevate sotsiaalsete inimeste tüüpide kohta. Kuidas see aitab inimestel paremini mõista, kuidas oma tundeid kontrollida.
- Kuidas kiiresti vabaneda stressist pärast negatiivset kontakti patsiendiga. Kuidas mitte tööd koju tuua.
- 5 küsimust patsiendile, kes on tugevas emotsionaalses stressis.
- Kuidas motiveerida oma patsienti oma tervise eest paremini hoolt kandma.
Koolituse maht: 8 ak.t
Koolituse lõpus väljastatavad dokumendid:
TUNNISTUS – väljastatakse õppijale, kes on täitnud kõik koolituse lõpetamise tingimused.
TÕEND – väljastatakse õppijale, kui õppetingimused ja õpiväljundid said osaliselt täidetud ning omandatud.
Koolitaja: Helle Kahro on omandanud kõrghariduse filoloogias Tallinna Pedagoogikaülikoolis ning täiendhariduse psühholoogias Kanada Ericksoni Ülikooli Peterburi osakonnas. 17-aastase koolitaja- ja konsultatsioonikogemusega Helle Kahro on õppinud ka neuro-lingvistilist programmeerimist (NLP) ning läbinud erinevaid suhtlemisalaseid koolitusi. Helle Kahro on aastaid koolitanud klienditeenindajaid ning oskab läbi intensiivse koolituse klienditeeninduse taset tõsta igas osalejas.
Info ja registreerimine:
Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee