Sihtgrupp: koolitusel on oodatud osalema KOV juhid, samuti KOV klientidega/elanikega kokkupuutuvad inimesed.
Eesmärk: selgitada kuidas saab KOV kasutada turunduse elemente oma tegevuses ja rakendada positiivse kliendikogemuse mõistet, selgitada miks on oluline juhtida turundust ja selle sees kliendikogemust eraldi, kuidas seda kõike saab lihtsalt mõõta ja analüüsida praktiliste rühmaharjutuste käigus. Õpetada, mida tähendab teenuste disain ja kuidas teenuse sisse panna KOV jaoks vajalikku sõnumit.
Sisu: koolituse käigus tehakse laialdast rühmatööd ja osalejatele on ka individuaalseid ülesandeid – ajaliselt hõlmab see umbes poole koolituse ajast. Teine pool – loeng ja arutelud.
Maht: 8 tundi
Tulemus: koolituse läbinule antakse vastav tunnistus.
Koolitaja: turunduse MA kõrgharidusega ning kogemusega valdkonnaspetsialist
Tellimine ja info:
Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee