KOOLITUS AITAB OSALEJATEL:
- arvestada, kuidas vältida tüüpilisi vigu, mida spetsialistid teevad juhiks saades
- teadvustada erinevaid juhi ülesandeid
- aru saada, milles seisneb juhtimise ja eesvedamise erinevus ning kuidas on need seotud töötajate motivatsiooni ja tootlikkusega
- näha erinevaid juhi võimu ja autoriteedi allikaid
- osata vältida ala- ja ülekehtestamist oma kolleegidega suheldes ning hoida kinni juhile kohasest suhtlemisstandardist
- näha liidri hoiakute ja väärtuste mõju
- mõista, kuidas valida konkreetses olukorras sobiv juhtimisstiil
- mõista, millised on tööülesande andmise põhimõtted ja tüüpilised vead
- mõista, milline tähtsus on tulemuslikul tagasisidel juhi töös
- osata kasutada selget ja struktureeritud tagasisidet
- teadvustada, millised on levinud tüüpreaktsioonid tagasiside saamisel oma kolleegidelt, mis võivad takistada edaspidi olulise info saamist
- osata tagasisidet vastu võtta
Maht: 16 ak.t
Koolituse sisu:
I päev „Juhtimise ja eestvedamise alused“
Teemad:
Juhtimise ja eestvedamise olemus
Juhi väärtused ja hoiakud
Juhtimisstiilid
II päev „Erinevad juhtimisoskused“
Teemad:
Tööülesannete andmine
Tagasiside andmine
Tagasiside vastuvõtmine
Koolituse täisõppekavaga saab tutvuda siin: 2-päevane juhtimiskoolitus_õppekava
Koolitaja: Dmitri Volov – konsultant-koolitaja ning DVSP Consulting asutaja 2005. aastal. Dmitri on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna 1996. aastal raha ja panganduse ning turunduse erialadel. Dmitri on töötanud erinevates pankades peamiselt korporatiivpanganduse valdkondades. Lisaks finantssektorile on Dmitri töötanud ka erinevates tööstusettevõtetes müügidirektori ning ärijuhi ametikohtadel. Konsultandina hakkas Dmitri Volov tegutsema 2002. aastal.
Tellimine ja info:
Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee