Sihtgrupp: koolitusel on oodatud osalema ettevõtete juhid, turundusinimesed, samuti klientidega kokkupuutuvad inimesed
Maht: 16 tundi
Sisu:
- turundustsükkel
- lojaalsus tänapäeva turusituatsioonis
- seos firma-kliendi-töötaja vahel
- teenindus ja teenus tänapäeva turunduse seisukohalt,
- klienditeeninduse mudeli 4 elementi, kliendijuhtimise tehnikad, kliendikogemus, kliendikogemuse juhtimise süsteem ja juurutamine, kliendikogemuse mõõtmine, CEM mudel, kliendi rahulolu
Koolitusmetoodika: loeng, individuaal- ja rühmatööd, enda ettevõtte analüüs
Tulemus: koolituse läbinule antakse vastav tunnistus.
Koolitaja: turunduse MA kõrgharidusega ning kogemusega valdkonnaspetsialist
Tellimine ja info:
Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee