KOOLITUS AITAB OSALEJATEL:

  • arvestada, kuidas vältida tüüpilisi vigu, mida spetsialistid teevad juhiks saades
  • teadvustada erinevaid juhi ülesandeid
  • aru saada, milles seisneb juhtimise ja eesvedamise erinevus ning kuidas on need  seotud  töötajate motivatsiooni ja tootlikkusega
  • näha erinevaid juhi võimu ja autoriteedi allikaid
  • osata vältida ala- ja ülekehtestamist oma kolleegidega suheldes ning hoida kinni juhile kohasest suhtlemisstandardist
  • näha liidri hoiakute ja väärtuste mõju
  • mõista, kuidas valida konkreetses olukorras  sobiv juhtimisstiil
  • mõista, millised on tööülesande andmise põhimõtted ja tüüpilised vead
  • mõista, milline tähtsus on tulemuslikul tagasisidel juhi töös
  • osata kasutada selget ja struktureeritud tagasisidet
  • teadvustada, millised on levinud tüüpreaktsioonid tagasiside saamisel oma kolleegidelt, mis võivad takistada edaspidi olulise info saamist
  • osata tagasisidet vastu võtta

Maht: 16 ak.t

Koolituse sisu:

I päev „Juhtimise ja eestvedamise alused“  

Teemad:

Juhtimise ja eestvedamise olemus

Juhi väärtused ja hoiakud

Juhtimisstiilid 

II päev  „Erinevad juhtimisoskused“

Teemad:

Tööülesannete andmine

Tagasiside andmine

Tagasiside vastuvõtmine

 

Koolituse täisõppekavaga saab tutvuda siin: 2-päevane juhtimiskoolitus_õppekava

Koolitaja: Dmitri Volov – konsultant-koolitaja ning DVSP Consulting asutaja 2005. aastal. Dmitri on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna 1996. aastal raha ja panganduse ning turunduse erialadel.  Dmitri on töötanud erinevates pankades peamiselt korporatiivpanganduse valdkondades. Lisaks finantssektorile on Dmitri töötanud ka erinevates tööstusettevõtetes müügidirektori ning ärijuhi ametikohtadel. Konsultandina hakkas Dmitri Volov tegutsema 2002. aastal.

Tellimine ja info:

Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee

Saada koolituse päring või vaata koolituskalendrit