Sihtgrupp: inimesed, kes oma töö iseloomu tõttu suhtlevad igapäevaselt erinevate inimestega
Eesmärk: selgitada konfliktide olemust, tekkepõhjusi, tekke allikaid, aga ka seda kuidas konfliktidest hoiduda ning neid juhtida.
Sisu:
- konfliktide olemus ja allikad,
- „kestas“ inimesed ja „kestast“ väljumine,
- kuidas anda konfliktita tagasisidet oma kaaslastele ja alluvatele,
- kuidas olla oma meeskonnas liidriks, kes ei põhjusta konflikte,
- kuidas jääda rahulikuks konfliktsituatsioonis,
- kuidas allutada oma tahtele raevunud alluvat,
- kuidas end kehtestada kolmeosalise sõnumi abil.
- Koolituse käigus tehakse rühmatööd ja osalejatele on ka individuaalseid ülesandeid – ajaliselt hõlmab see umbes poole koolituse ajast. Teine pool – loeng ja arutelud.
Tulemus: koolituse läbinule antakse vastav tunnistus.
Koolitaja: psühholoogia MA kõrgharidusega ning kogemusega valdkonnaspetsialist
Väljund: Kersti Võlu Koolituskeskuse tunnistus
Tellimine ja info:
Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee