Koolitusel on oodatud osalema ettevõtete juhid, turundusinimesed, samuti klientidega kokkupuutuvad inimesed.
Koolitusmetoodika on loeng, individuaal- ja rühmatööd, enda ettevõtte analüüs.
Sisu:
- turundustsükkel
- lojaalsus tänapäeva turusituatsioonis
- seos firma-kliendi-töötaja vahel
- teenindus ja teenus tänapäeva turunduse seisukohalt,
- klienditeeninduse mudeli 4 elementi, kliendijuhtimise tehnikad, kliendikogemus, kliendikogemuse juhtimise süsteem ja juurutamine, kliendikogemuse mõõtmine, CEM mudel, kliendi rahulolu
Koolituse maht: 16 ak tundi
Koolitaja: turunduse MA kõrgharidusega ning kogemusega valdkonnaspetsialist
Tellimine ja info:
Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee