Koolitusel on oodatud osalema ettevõtete juhid, turundusinimesed, samuti klientidega kokkupuutuvad inimesed.

Koolitusmetoodika on loeng, individuaal- ja rühmatööd, enda ettevõtte analüüs.

Sisu:

  • turundustsükkel
  • lojaalsus tänapäeva turusituatsioonis
  • seos firma-kliendi-töötaja vahel
  • teenindus ja teenus tänapäeva turunduse seisukohalt,
  • klienditeeninduse mudeli 4 elementi, kliendijuhtimise tehnikad, kliendikogemus, kliendikogemuse juhtimise süsteem ja juurutamine, kliendikogemuse mõõtmine, CEM mudel, kliendi rahulolu

Koolituse maht: 16 ak tundi

Koolitaja: turunduse MA kõrgharidusega ning kogemusega valdkonnaspetsialist

Tellimine ja info:

Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee