Sihtrühm: Tugiisikud, tegevusjuhendajad ja sotsiaaltöötajad; koolieelse lasteasutuse ja kooli õpetajad, lastekodude kasvatajad, rehabilitatsioonimeeskondade liikmed, HEV õppe koordinaatorid, eripedagoogid, kes soovivad täiendada oma teadmisi ja oskusi, et olla konkurentsivõimelisem tööturul
- Erivajadustega laps lasteaias-lasteasutuses ja õppematerjalide kohandamine. Lapse individuaalse arengukava koostamine.
- Käitumisraskustega laps lasteaias.
- Muukeelne laps kasteaiarühmas.
- Õpilase individuaalsuse toetamine. Õpiabisüsteem ja IÕK koostamine.
- Tugisüsteemid ja toetav õpe hariduslike erivajadustega õpilastele.
- Käitumisravi hariduslike erivajadustega õpilastele.
- Autism – tundmatu, kuid maailmas üha sagenev erivajadus. Autistlik käitumine.
- Kaasava hariduse müüdid.
- Hariduslike erivajadustega lapsed tavakoolis, sh autismispektri häirega lapsed.
- Eripedagoogilised võtted õpetaja igapäevatöös.
- Teraapilised töövõtted lasteaias ja koolis. Ülevaade erinevatest teraapiatest.
- Toimetulek probleemse käitumisega lastega/noortega.
Sihtgrupp: kooli juhtkond, õpetajad, HEV õppe koordinaatorid, eripedagoogid
- HEV õpilane põhikoolis, HEV liigid ning õpilase õppimise toetamise põhialused.
- HEV õpilane väikelassis ja IÕK.
- Psüühikahäirega õpilased põhikoolis (ATH ja ASH) ja nende õppimise toetamine.
- Kognitiivse ja sensoorsete iseärasuste väljaselgitamine. Keele ja kõne arengutasemete määratlemine, hindamiskriteeriumid selles valdkonnas. Kognitiivsed uurimused – õppijate erivõimete ja andekuse välja selgitamine.
- Õppimis- ja käitumisraskuste määratlemine. Laste agressiivsus.
- Hüperaktiivne laps. Hüperaktiivse lapsega töötamise iseloomustus, eripära, printsiibid ja meetodid, abi osutamise võimalused. MBD-ga (minimaalse ajutegevuse disfunktsiooniga) lapsed.
- Andekas laps. Andeka lapse töötamise iseloomustus, eripärad, printsiibid ja meetodid. Andekuse liigid. Andekuse kontseptsioon.
- Õpiabisüsteemid üldhariduskoolis, seadusandlus ja töökorraldus. Koostöö pere, sotsiaal- ja meditsiini ning haridussüsteemi vahel: võrgustikutöö. Spetsiifilised õpiraskused.
- Vasakukäeline laps. Temaga töötamise iseloomustus, eripärad, printsiibid ja meetodid.
- Poisid ja tüdrukud – kaks erinevat maailma.
- Kujundav hindamine.
- Varajane sekkumine. Eripärad, printsiibid ja meetodid.
- Funktsionaalne lugemine.
- Piltide ja ajakirjade kasutamine koolitunnis
- Eesti keele õpiabi.
- Matemaatika õpiabi.
Õppekeel: eesti või vene keel
Tellimine ja info:
Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee