Sihtrühm: Tugiisikud, tegevusjuhendajad ja sotsiaaltöötajad; koolieelse lasteasutuse ja kooli õpetajad, lastekodude kasvatajad, rehabilitatsioonimeeskondade liikmed, HEV õppe koordinaatorid, eripedagoogid, kes soovivad täiendada oma teadmisi ja oskusi, et olla konkurentsivõimelisem tööturul
- Erivajadustega laps lasteaias-lasteasutuses ja õppematerjalide kohandamine. Lapse individuaalse arengukava koostamine.
 - Käitumisraskustega laps lasteaias.
 - Muukeelne laps kasteaiarühmas.
 - Õpilase individuaalsuse toetamine. Õpiabisüsteem ja IÕK koostamine.
 - Tugisüsteemid ja toetav õpe hariduslike erivajadustega õpilastele.
 - Käitumisravi hariduslike erivajadustega õpilastele.
 - Autism – tundmatu, kuid maailmas üha sagenev erivajadus. Autistlik käitumine.
 - Kaasava hariduse müüdid.
 - Hariduslike erivajadustega lapsed tavakoolis, sh autismispektri häirega lapsed.
 - Eripedagoogilised võtted õpetaja igapäevatöös.
 - Teraapilised töövõtted lasteaias ja koolis. Ülevaade erinevatest teraapiatest.
 - Toimetulek probleemse käitumisega lastega/noortega.
 
Sihtgrupp: kooli juhtkond, õpetajad, HEV õppe koordinaatorid, eripedagoogid
- HEV õpilane põhikoolis, HEV liigid ning õpilase õppimise toetamise põhialused.
 - HEV õpilane väikelassis ja IÕK.
 - Psüühikahäirega õpilased põhikoolis (ATH ja ASH) ja nende õppimise toetamine.
 - Kognitiivse ja sensoorsete iseärasuste väljaselgitamine. Keele ja kõne arengutasemete määratlemine, hindamiskriteeriumid selles valdkonnas. Kognitiivsed uurimused – õppijate erivõimete ja andekuse välja selgitamine.
 - Õppimis- ja käitumisraskuste määratlemine. Laste agressiivsus.
 - Hüperaktiivne laps. Hüperaktiivse lapsega töötamise iseloomustus, eripära, printsiibid ja meetodid, abi osutamise võimalused. MBD-ga (minimaalse ajutegevuse disfunktsiooniga) lapsed.
 - Andekas laps. Andeka lapse töötamise iseloomustus, eripärad, printsiibid ja meetodid. Andekuse liigid. Andekuse kontseptsioon.
 - Õpiabisüsteemid üldhariduskoolis, seadusandlus ja töökorraldus. Koostöö pere, sotsiaal- ja meditsiini ning haridussüsteemi vahel: võrgustikutöö. Spetsiifilised õpiraskused.
 - Vasakukäeline laps. Temaga töötamise iseloomustus, eripärad, printsiibid ja meetodid.
 - Poisid ja tüdrukud – kaks erinevat maailma.
 - Kujundav hindamine.
 - Varajane sekkumine. Eripärad, printsiibid ja meetodid.
 - Funktsionaalne lugemine.
 - Piltide ja ajakirjade kasutamine koolitunnis
 - Eesti keele õpiabi.
 - Matemaatika õpiabi.
 
Õppekeel: eesti või vene keel
Tellimine ja info:
Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee
