Sihtgrupp: koolieelse lasteasutuse ja kooli õpetajad, lapsevanemad, sotsiaaltöötajad, lastekodude kasvatajad, rehabilitatsioonimeeskondade liikmed, ametnikud

Sihtgrupp: kooli juhtkond, õpetajad, HEV õppe koordinaatorid, eripedagoogid

  • HEV õpilane põhikoolis, HEV liigid ning õpilase õppimise toetamise põhialused.
  • HEV õpilane väikelassis ja IÕK.
  • Psüühikahäirega õpilased põhikoolis (ATH ja ASH) ja nende õppimise toetamine.
  • Kognitiivse ja sensoorsete iseärasuste väljaselgitamine. Keele ja kõne arengutasemete määratlemine, hindamiskriteeriumid selles valdkonnas. Kognitiivsed uurimused – õppijate erivõimete ja andekuse välja selgitamine.
  • Õppimis- ja käitumisraskuste määratlemine. Laste agressiivsus.
  • Hüperaktiivne laps. Hüperaktiivse lapsega töötamise iseloomustus, eripära, printsiibid ja meetodid, abi osutamise võimalused. MBD-ga (minimaalse ajutegevuse disfunktsiooniga) lapsed.
  • Andekas laps. Andeka lapse töötamise iseloomustus, eripärad, printsiibid ja meetodid. Andekuse liigid. Andekuse kontseptsioon.
  • Õpiabisüsteemid üldhariduskoolis, seadusandlus ja töökorraldus. Koostöö pere, sotsiaal- ja meditsiini ning haridussüsteemi vahel: võrgustikutöö. Spetsiifilised õpiraskused.
  • Vasakukäeline laps. Temaga töötamise iseloomustus, eripärad, printsiibid ja meetodid.
  • Poisid ja tüdrukud – kaks erinevat maailma.
  • Kujundav hindamine.
  • Varajane sekkumine. Eripärad, printsiibid ja meetodid.
  • Funktsionaalne lugemine.
  • Piltide ja ajakirjade kasutamine koolitunnis
  • Eesti keele õpiabi.
  • Matemaatika õpiabi.

Õppekeel: eesti või vene keel

Tellimine ja info:

Telefon: 55 583 410; 53 475 016
E-post: info@kvkoolitus.ee